Usein kysytyt kysymykset

Tästä osiosta löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta alta, laita kysymyksesi meille Palautelomakkeen kautta!

Haluaisin tarjouksen.

Tarjouspyynnön voi jättää palautelomakkeella Myymälät-valikossa.

Missä tilaukseni viipyy? Olen saanut tilausvahvistusviestin ja maksanut tuotteet.

Käsittelemme ja lähetämme normaalisti varastossamme olevat tilaukset 1-3 arkipäivän kuluessa ja tilattavat tuotteet noin 2-4 viikon kuluessa siitä kun maksusuoritus on kirjautunut järjestelmäämme. Tilaus- ja toimitusvahvistus lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Poikkeuksena tuotteet, joissa on ilmoitettu pidempi toimitusaika.

Mikäli tilausvahvistuksen jälkeen seitsemään arkipäivään mennessä tilaaja ei ole saanut vahvistusta tuotteen lähettämisestä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme webshop@westerback.fi
Poikkeuksena tuotteet jotka joudumme tilaamaan tehtaalta tai maahantuojalta.

Mikäli jonkun tuotteen toimituksessa on puutteita, ilmoitamme siitä mahdollisimman nopeasti.

 

Olen nähnyt tuotteen verkkokaupassanne. Onko sitä saatavilla jossain myymälässänne?

Valikoima saattaa vaihdella myymälöittäin. Tarjous- ja kampanjatuotteita on rajoitettu erä. Myös hinnat saattavat vaihdella myymälöiden ja verkkokaupan välillä. Tuotteisiin on merkattu missä myymälässä kyseistä merkkiä edustetaan. Suosittelemme soittamaan myymälään ja varaamaan tuotteen ennen noutamista. Myymälöiden yhteystiedot ja aukioloajat löytyvät Myymälät-valikosta.

 

En ole tyytyväinen tuotteeseen, jonka tilasin verkkokaupastanne ja haluaisin palauttaa sen. Miten toimin? Voinko palautteen tuotteen lähimpään Westerback myymälään?

Verkkokaupasta ostetut tuotteet palautetaan ja vaihdetaan ainoastaan verkkokaupan kautta, ei Westerback -myymälöiden kautta.

Paketin mukana olevaan palautuskaavakkeeseen täytetään kaikki pyydetyt tiedot ja se lähetetään palautettavien tuotteiden kanssa takaisin Westerback verkkokauppaan osoitteeseen:

Kultajousi/Westerback Oy

PL 56

00661 Helsinki

Mukana olevaan saatekirjeeseen täytetään kaikki pyydetyt tiedot ja saatekirje ja palautettavat tuotteet pakataan huolellisesti takaisin alkuperäiseen pakkaukseensa.
Lähetys palautetaan aina asiakaspalautuksena Postin toimipisteeseen. Käytettävä lähetysmuoto palautuksissa on Economy-paketti ja lähetyksen päällä tulee selkeästi lukea: Asiakaspalautus. Kiinnitä lähetyksen päälle saamasi Asiakaspalautus-osoitekortti ja kirjoita lähetyksen päälle Westerbackin palautustunnus 611145, jolloin saatte itsellenne palautuksesta kuitin.

 

Onnistuuko verkkokaupan tilauksen noutaminen myymälästä?

Tuotteet postitetaan tilauksessa annettuun osoitteeseen, nouto myymälästä ei ole mahdollista.

 

Haluaisin ostaa kellon kaiverruksella. Saanko sen valmiiksi kaiverrettuna verkkokaupan kautta?

Valitettavasti kaiverrusmahdollisuutta ei ole tarjolla verkkokaupassa. Kaiverruksen toimitusajasta ja hinta-arviosta voi tiedustella lähimmästä Westerback myymälästä. Valitettavasti kaiverrettujen tuotteiden palautus verkkokauppaan ei ole mahdollista, palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa.

 

Ostin verkkokaupasta kellon ja sen ranneke on liian pitkä. Miten toimin?

Valitettavasti rannekkeen lyhennys ei onnistu verkkokaupan kautta. Voitte toimittaa kellon lähimpään Westerback myymälään ja tiedustella rannekkeen lyhennysmahdollisuutta.