Usein kysytyt kysymykset

Tästä osiosta löydät vastaukset useisiin kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta alta, laita kysymyksesi meille Palaute -lomakkeen kautta!

 

Missä tilaukseni viipyy? Olen saanut tilausvahvistusviestin ja maksanut tuotteet.

Käsittelemme ja lähetämme tilaukset normaalisti 2-7 arkipäivän kuluessa siitä kun maksusuoritus on kirjautunut järjestelmäämme. Tilaus- ja toimitusvahvistus lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Poikkeuksena tuotteet, joissa on ilmoitettu pidempi toimitusaika.

Mikäli tilausvahvistuksen jälkeen seitsemään arkipäivään mennessä tilaaja ei ole saanut vahvistusta tuotteen lähettämisestä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme webshop@westerback.fi
Poikkeuksena tuotteet, joissa on ilmoitettu pidempi toimitusaika.

Mikäli jonkun tuotteen toimituksessa on puutteita, ilmoitamme siitä mahdollisimman nopeasti.

 

Olen nähnyt tuotteen verkkokaupassanne. Onko sitä saatavilla jossain myymälässänne?

Valikoima saattaa vaihdella myymälöittäin. Tarjous- ja kampanjatuotteita on rajoitettu erä. Myös hinnat saattavat vaihdella myymälöiden ja verkkokaupan välillä. Tuotteisiin on merkattu mistä myymälästä kyseistä tuotetta on mahdollista saada. Suosittelemme soittamaan myymälään ja varaamaan tuotteen ennen noutamista. Myymälöiden yhteystiedot ja aukioloajat löytyvät Myymälät-valikosta.

 

En ole tyytyväinen tuotteeseen, jonka tilasin verkkokaupastanne ja haluaisin palauttaa sen. Miten toimin? Voinko palautteen tuotteen lähimpään Westerback myymälään?

Verkkokaupasta ostetut tuotteet palautetaan ja vaihdetaan ainoastaan verkkokaupan kautta, ei Westerback -myymälöiden kautta.

Paketin mukana olevaan palautuskaavakkeeseen täytetään kaikki pyydetyt tiedot ja se lähetetään palautettavien tuotteiden kanssa takaisin Westerback verkkokauppaan osoitteeseen:

Westerback Oy

PL 56

00661 Helsinki

Tuotteet tulee pakata huolellisesti takaisin alkuperäiseen pakkaukseensa. Lähetys palautetaan aina asiakaspalautuksena Postin konttoriin, jolloin asiakas saa itselleen palautuksesta kuitin eikä tällöin maksa postimaksuja. Käytettävä lähetysmuoto palautuksissa on Economy-paketti ja lähetyksen päällä tulee selkeästi lukea: asiakaspalautus.

 

Onnistuuko verkkokaupan tilauksen noutaminen myymälästä?

Tuotteet postitetaan tilauksessa annettuun osoitteeseen, nouto myymälästä ei ole mahdollista.

 

Haluaisin ostaa kellon kaiverruksella. Saanko sen valmiiksi kaiverrettuna verkkokaupan kautta?

Valitettavasti kaiverrusmahdollisuutta ei ole tarjolla verkkokaupassa. Kaiverruksen toimitusajasta ja hinta-arviosta voi tiedustella lähimmästä Westerback myymälästä. Valitettavasti kaiverrettujen tuotteiden palautus verkkokauppaan ei ole mahdollista, palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa.

 

Ostin verkkokaupasta kellon ja sen ranneke on liian pitkä. Miten toimin?

Valitettavasti rannekkeen lyhennys ei onnistu verkkokaupan kautta. Voitte toimittaa kellon lähimpään Westerback myymälään ja tiedustella rannekkeen lyhennysmahdollisuutta.