Toimitusehdot

Yleistä:

– Tilaajan täytyy olla vähintään 18 -vuotias.
– Verkkokaupassa ilmoitetut hinnat sisältävät vain tuotteen, toimituskulut lisätään ostokorissa tilauksen loppusummaan.
– Toimituskulut ovat:

  • Nouto Postin pakettiautomaatista 4,90 €
  • Nouto omasta Postista 5,90 €
  • Postin kotiinkuljetus 11,90 €

– Lahjakortti on voimassa 1 vuoden tilauksesta, ellei tuotetiedoissa toisin mainita. Lahjakortit käyvät maksuvälineenä vain Westerback- myymälöissä.

– Tilaukset toimitetaan vain Suomessa sijaitseviin postiosoitteisiin (ei poste restante -osoitteisiin).

– Palvelun tarjoajalla on oikeus rajoittaa tai poistaa ne asiakkaat palvelusta, jotka toimivat sääntöjen tai lain vastaisesti. Väärinkäytöksistä ilmoitetaan viranomaisille.

– Tilaaja hyväksyy, että hänen luovuttamiaan tietoja voidaan käyttää verkkokaupan palveluiden ja toiminnan parantamisessa, sekä suoramarkkinointi tarkoituksiin (sopimuksen täytäntöön panemiseksi/oikeutetun edun totuttamiseksi). Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille, ellei kyseessä ole viranomainen.

– Käyttämällä palvelua ja vahvistaessaan tilauksen, asiakas osoittaa hyväksyvänsä ehdot.

– Maksu tilauksesta suoritetaan verkon kautta:
Vaihtoehtoina kaikki kotimaiset pankit ja luottokorteista Visa, Visa Electron, Master Card.

– Tilaus lähetetään 2-7 arkipäivän sisällä siitä kun maksu on kirjautunut järjestelmään. Jos tuotteella on pidempi toimitusaika, se on merkitty tuotetietoihin. Lähetysajan mahdollisesta viivästymisestä palvelun tarjoaja informoi asiakasta.

– Mikäli tilausvahvistuksen jälkeen seitsemään arkipäivään mennessä tilaaja ei ole saanut vahvistusta tuotteen lähettämisestä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme verkkokauppa@westerback.fi. Poikkeuksena tuotteet, joissa on ilmoitettu pidempi toimitusaika.

Tilausohjeet:

– Valitse tuotteet verkkokaupan valikoimasta ja siirry ostoskoriin.

– Valitse tuotteiden lukumäärä.

– Täytä tietosi huolellisesti lomakkeelle. Huomioithan, että Posti lähettää automaattisesti saapumisilmoituksen tekstiviestillä, joten numeron tulee olla kirjoitettu lomakkeella ilmoitetussa muodossa.

– Valitse haluamasi toimitustapa:

  • Nouto Postin pakettiautomaatista 4,90 €
  • Nouto omasta Postista 5,90 €
  • Postin kotiinkuljetus 11,90 €

– Tarkista ja vahvista tilauksesi. Tilausvahvistus lähetetään lomakkeella ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

– Kun tilaus on valmis toimitukseen, tilaajalle lähetetään lähetysvahvistus lomakkeella ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Lähetysvahvistuksesta löytyy tilauksen seurantatunnus, jolla toimitusta voi seurata osoitteessa www.posti.fi. Kun paketti on noudettavissa postitoimipaikasta, tilaajalle lähetetään tekstiviesti saapumisesta lomakkeella ilmoitettuun matkapuhelinnumeroon tai vastaanottajan osoitteeseen.

Toimitusehdot:

– Käytössä olevat toimitustavat ovat Postin pakettiautomaatti SmartPOST (4,90 €), toimitus lähimpään Postin toimipisteeseen (5,90 €) tai Postin kotiinkuljetus Itella Express Flex (11,90 €).

– Tilaus lähetetään 2-7 arkipäivän sisällä siitä, kun maksu on kirjautunut järjestelmään. Jos tuotteella on pidempi toimitusaika, se on merkitty tuotetietoihin. Lähetysajan mahdollisesta viivästymisestä palvelun tarjoaja informoi asiakasta.

– Mikäli tilausvahvistuksen jälkeen seitsemään arkipäivään mennessä tilaaja ei ole saanut vahvistusta tuotteen lähettämisestä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme verkkokauppa@westerback.fi. Poikkeuksena tuotteet, joissa on ilmoitettu pidempi toimitusaika.

– Mikäli asiakkaan tilaama tuote on myyty loppuun, tuotteen summa palautetaan asiakkaalle tai halutessaan asiakas voi vaihtaa tuotteen toiseen, saman hintaiseen tuotteeseen.

– Toimituskulut lisätään tilauksen loppusummaan ostoskorissa.

– Emme toimita verkkokaupasta ostettuja tuotteita kaiverrettuna, jotta palautusoikeus asiakkaalle säilyy. Jos asiakas haluaa tuotteeseen kaiverruksen, hän voi tiedustella kaiverruksen hinta- ja aika-arviota lähimmästä Westerback- myymälästä. Emme ota asiakaspalautuksena vastaan kaiverrettuja tuotteita.

– Palvelun tarjoaja pyrkii omalta osaltaan varmistamaan, että sivusto ja palvelu toimivat asianmukaisesti, mutta ei takaa palvelimen, tai lähetyksen jakelun virheettömyyttä. Palvelun tarjoaja ei vastaa mahdollisista kolmansien osapuolien aiheuttamista ongelmista, jotka ovat palvelun tarjoajan valvonnan ulottumattomissa, kuten: lähetyksenjakelun viivästys tai katoaminen, tietokonelaitteiston tekniset ja ohjelmalliset virhetilat tai jos kyseessä on lakko, sulku tai muu työtaistelutoimenpide tai luonnonmullistuksista johtuvat ongelmat.

Reklamaatio- takuu- ja palautusehdot:

Virallinen kansainvälinen takuu

– Kelloille myönnetään kahden vuoden kansainvälinen takuu, joka kattaa kellon mahdolliset valmistusvirheet.
Takuu ei korvaa rannekellon rungon, rungon pinnoitteen, lasin tai rannekkeen normaalia kulumista käytössä.

– Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa tilaamansa tuote/tuotteet 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Palautus- ja vaihto-oikeus ei koske tuotteita, jotka valmistetaan tilauksesta!

– Verkkokaupasta ostetut tuotteet palautetaan ja vaihdetaan ainoastaan verkkokaupan kautta, ei Westerback -myymälöiden kautta.

– Takuuasioissa palvelemme sekä verkkokaupassa (verkkokauppa@westerback.fi) että kaikissa Westerback-myymälöissä. Takuuasioissa asiakkaalla tulee olla aina esittää alkuperäinen ostotosite ja takuulappu.

– Muissa reklamaatioissa/tiedusteluissa viestit voi lähettää sähköpostiosoitteeseen verkkokauppa@westerback.fi

– Tilaajan velvollisuus on tarkistaa toimitetut tuotteet heti lähetyksen saatuaan ja ilmoittaa mahdollisista virheistä ja puutteista välittömästi asiakaspalveluumme.

– Palautettavan tuotteen ja tuotteeseen liittyvän oheismateriaalin (esim. kellokotelon) on oltava alkuperäisessä/virheettömässä kunnossa ja käyttämätön. Mikäli palautuksessa ei ole kaikkia tuotteen osia, tuote on vahingoittunut, käytetty tai lahjakortin ollessa kyseessä osa lahjakortin arvosta on käytetty, emme voi ottaa palautusta vastaan.- Rahat palautuvat tilille 2-4 viikon kuluessa palautuksen vastaanottamisesta sillä edellytyksellä, että palautusehdot täyttyvät.

– Pidätämme oikeuden periä palautuksen lähetyskustannukset asiakkaalta, jos palautus on tehty ehtojen vastaisesti.

– Noutamattomat toimitukset palautuvat lähettäjälle Postin puolesta. Tilaajaan ollaan yhteydessä heti toimituksen palauduttua sekä sähköpostitse että puhelimitse. Mikäli tilaajaan ei saada yhteyttä 30 päivän kuluessa palautuksesta, toimitusta ei lähetetä uudelleen eikä suoritusta palauteta tilaajalle.

Palautettavien tuotteiden lähetys:

– Mukana olevaan saatekirjeeseen täytetään kaikki pyydetyt tiedot ja saatekirje ja palautettavat tuotteet pakataan huolellisesti takaisin alkuperäiseen pakkaukseensa.
Lähetys palautetaan aina asiakaspalautuksena Postin konttoriin, jolloin asiakas saa itselleen palautuksesta kuitin. Käytettävä lähetysmuoto palautuksissa on Economy-paketti ja lähetyksen päällä tulee selkeästi lukea: asiakaspalautus.

Toivomme yhteydenottoa asiakaspalveluun verkkokauppa@westerback.fi / puh. 020 7000 780 ennen palautuksen lähettämistä.

Tuotteiden vaihto:

– Mukana olevaan saatekirjeeseen täytetään nimi- ja osoitetiedot, sekä valitaan vaihtamisen syy. esim. tuote on viallinen, väärän kokoinen ja mitä kokoa tuotteen tulisi olla.
Saatekirje ja vaihdettavat tuotteet pakataan huolellisesti takaisin alkuperäiseen pakkaukseensa.
Lähetys palautetaan aina asiakaspalautuksena Postin konttoriin, jolloin asiakas saa itselleen palautuksesta kuitin. Käytettävä lähetysmuoto palautuksissa on Economy-paketti ja lähetyksen päällä tulee selkeästi lukea: asiakaspalautus.

Toivomme yhteydenottoa asiakaspalveluun verkkokauppa@westerback.fi / puh. 020 7000 780 ennen vaihdon lähettämistä.

Vaihto- ja palautusosoite on:
Westerback Oy
PL 56
00661 Helsinki